آلمانی حال کنید

بانوی آلمانی که پنج سال است به دین مبین اسلام مشرف شده در حرم مطهر رضوی گفت: پس از قبول اسلام، هر سال از آلمان به زیارت امام رضا(ع) آمده‌ام و بسیار در این مکان نورانی احساس آرامش می‌کنم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، «به‌آت مصداقی» افزود: وقتی تازه مسلمان شده بودم و در حرم مطهر نوع ارتباط مردم با امام رضا(ع) را می‌دیدم، برایم قابل درک نبود بعدها پس از مطالعه و شناختی که نسبت به ائمه هدی(ع) پیدا کردم، مفهوم این ارتباط معنوی و عاطفی عمیق را می‌فهمم.
وی افزود: اکنون ارتباط قلبی خاصی با این امام مهربان پیدا کرده‌‌ام و هرسال به پابوس ایشان می‌آیم.
مصداقی درباره آشنایی‌اش با اسلام گفت: پس از آشنایی با همسرم در آلمان، وقتی رفتارهای او را دیدم، بسیار علاقه‌مند پاکیزگی و نظافت دین اسلام شدم و شروع به مطالعه کتاب‌هایی درباره اسلام به زبان آلمانی کردم.
وی ادامه داد: البته راهنمایی‌های همسرم و پاسخ‌هایی که در نهایت حوصله به سئوالات فراوانم می‌داد، در تصمیم بسیار موثر بود.
این بانوی مسلمان در پاسخ به اینکه نظرش در مورد حجاب چیست، اینگونه گفت: اگر فلسفه وجود حجاب را بدانی، قطعا با حجاب مشکل نخواهی داشت، من در این مورد بسیار کنکاش کردم و واقعا توصیه‌ام پذیرش با آگاهی در این زمینه است.
وی در پایان تاکید کرد: مطالعه قرآن کریم و زندگانی امامان معصوم(ع) راهی در زندگی به روی انسان می‌گشاید که هرچه پیش‌تر می‌روی، بیشتر علاقه‌مند خواهی شد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد